Commentaren: 9
  • #9

    Hannes (dinsdag, 16 oktober 2018 21:04)

    Hi Arjen,

    Bovenleidingsmasten: ja, die komen er. Ofwel ik maak ze zelf, model Zugspitzebahn, danwel ik koop ze van Sommerfeldt, type trambahn, die lijkt er wel erg op.

  • #8

    Arjen (dinsdag, 16 oktober 2018 09:18)

    Ga je de tandradbaan ook van bovenleiding voorzien?
    Zo ja, wordt dan bij de bouw van het viaduct rekening gehouden met de plaats van de masten i.v.m. de boog?
    Maar ik heb er vertrouwen in dat het mooi wordt.

  • #7

    Hannes (dinsdag, 16 oktober 2018 01:40)

    Hi André, ja er is zeker wat nieuws te melden over de tandradbaan. Vandaag is er over de bouw van het viaduct over station Unterlenzkirch verslag gedaan.

  • #6

    André (dinsdag, 16 oktober 2018 00:35)

    Word toch wel erg nieuwsgierig naar die tandrad baan, hoe die er uiteindelijk uit gaat zien.
    Ziet er veel belovend uit.

  • #5

    Hannes (dinsdag, 09 oktober 2018 18:10)

    @Joost en Arjen: ik vond het er met een engels wissel wat dynamischer uitzien. Maar het wissel is te lang: erachter past dan de lok met één wagen. Daarom nu een gewoon wissel, nu passen er de lok met twee wagens achter.

  • #4

    Joost (dinsdag, 09 oktober 2018 16:46)

    Mooie site en foto´s. Keep it up Hans!
    En Arjen was me net voor met de vraag over de tandradbaan :-)

  • #3

    Arjen (dinsdag, 09 oktober 2018 15:11)

    Ben benieuwd naar alle ontwikkelingen in Lenzkirch.
    Vraagje: op één foto van je tandradbaan zie je een Engels wissel. Bij de volgende foto's alleen een wissel. Heb jij je ontwerp aangepast?

  • #2

    Joop (dinsdag, 09 oktober 2018 10:31)

    Je website ziet er veelbelovend uit.Ik zeg, lekker volstorten met verslagen en baan updates.

  • #1

    Ed (dinsdag, 09 oktober 2018 10:29)

    Leuk om hier je vorderingen te kunnen volgen. Succes Hans!